Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022

Ο Εαυτός μου

 Διαβάσαμε  το παραμύθι  "Πόσο μου αρέσει  ο  Εαυτός μου "  και μιλήσαμε  για όσα  αγαπάμε  και μας αρέσουν στον εαυτό μας. Για  όσα καταφέρνουμε και είμαστε περήφανοι  αλλά και γι' αυτά που μας δυσκολεύουν. Ποια είναι τα όνειρά μας; Τι θέλουμε  να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε;

Ότι και αν γίνουμε  όπου  και αν  φτάσουμε  πάντα θα είμαστε ο ένας  και μοναδικός  ο Ξεχωριστός Εαυτός μας!!!



Ακούσαμε  το τραγούδι " Εγώ είμαι Εγώ'


Και αφού φτιάξαμε  το μπλουζάκι του εαυτού μας  το "φορέσαμε στον Εαυτό μας"















Το πατρόν για το μπλουζάκι




Παρουσιάσαμε  τους εαυτούς μας στην ολομέλεια και βρήκαμε  ομοιότητες και διαφορές.
Καταλήξαμε  ότι είμαστε ΙΔΙΟΙ αλλά  και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!!


ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ  ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου