Φιλαναγνωσίας συνέχεια...
Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών αποφασίσαμε να τακτοποιήσουμε τη βιβλιοθήκη μας. Πολύ προβληματιστήκαμε, όμως, όταν ανακαλύψαμε ότι το εξώφυλλο από ένα βιβλίο είχε αποκοπεί και όταν είδαμε ότι κάποια βιβλία ήταν πολυχρησιμοποιημένα και ολίγον...σκισμένα... Και τώρα;
Καταρχήν, ανακαλύψαμε σε ποιο ανήκει το χαμένο εξώφυλλο μέσα από υποθέσεις "...αν τα βάλουμε όλα στη σειρά (τα βιβλία) θα το βρούμε...", παρατηρήσεις και κρίσεις επί των υποθέσεων "...αλλά θα μας πάρει πολύ ώρα, θα χάσουμε το παιχνίδι μας", συγκρίσεις "αυτό (το βιβλίο) είναι πολύ μεγάλο", ",,,είναι μικρό...", "αυτά τα γράμματα δεν ταιριάζουν...". "...δεν έχει την ίδια εικόνα", και συμπεράσματα " ...αυτό (το βιβλίο) έχει τον ίδιο τίτλο...", "...έχει ίδιες λέξεις..." |
Συνεργαστήκαμε για να αποκαταστήσουμε το βιβλίο με το σκισμένο εξώφυλο και μετρήσαμε πόση κολλητική ταινία θα χρειαστούμε...
Κάθε παιδί υιοθέτησε από ένα βιβλίο και αφού μάθαμε τις βασικές λειτουργίες του φωτοτυπικού μηχανήματος ο καθένας φωτοτύπησε το εξώφυλο του βιβλίου του...
...κι επιστρέψαμε στην τάξη μας για να παίξουμε αντιστοιχίζοντας βιβλία και εξώφυλλα...
...στο τέλος βέβαια τακτοποιήσαμε τη βιβλιοθήκη μας κολλώντας στη ράχη της τα εξώφυλλα και αντιστοιχίζοντας και εκεί το κάθε βιβλίο, δίνοντας υπόσχεση ότι από δω και πέρα θα είμαστε πιο προσεκτικοί την ώρα που διαβάζουμε το αγαπημένο μας βιβλίο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου